Niektóre obrazy na tej stronie zostały wygenerowane przy użyciu narzędzia AI (DALL·E).
Regulamin sklepu
§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Serwisu https://www.goodvibes.net.pl, w szczególności:
definiuje określenia używane w Regulaminie,
określa zasady zawierania Umów sprzedaży, składania zamówień i ich realizacji,
określa zasady dokonywania płatności i realizacji dostawy,
określa zasady postępowania przy odbiorze przesyłki,
określa zasady składania reklamacji i oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w tym określa wyjątki,
określa wymagania techniczne,
informuje o Polityce prywatności,
informuje o majątkowych prawach autorskich,
wskazuje pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów.
Serwis internetowy działający w domenie https://www.goodvibes.net.pl prowadzony jest przez:
Good Vibes Gabriela Żegunia Ryszki 59/78 41-516 Chorzów NIP: 9372510386 REGON: 527401596 e-mail: 33goodvibes33@gmail.com telefon kontaktowy: +48 694 353 137
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Cena podana przy danym Produkcie jest wiążąca dla Klienta w chwili składania Zamówienia. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
Sprzedawca korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art. 113 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 nr 54 poz. 535).
Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy i ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu cywilnego.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów dostępnych w Sklepie internetowym, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także ograniczonego w czasie oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe zapisy nie mają wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
Czas trwania promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie łączą się. Szczegółowe informacje zawarte są każdorazowo w warunkach lub regulaminie danej promocji.
Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient poprzez akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
Serwis nie udostępnia możliwości rejestracji Konta klienta.
Niniejszy Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób, np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
Regulamin może odsyłać do odrębnych regulaminów oraz ogólnych warunków świadczenia usług poprzez właściciela Serwisu internetowego, które w takim wypadku stają się integralną częścią niniejszego Regulaminu.
Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumentów, nie dotyczą te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu cywilnego (art.385(1) do 385(3)), czy naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumentów, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
Sprzedawca nie jest dostawcą hostingu w rozumieniu przepisów Rozporządzenia DSA (Akt o usługach cyfrowych). Nie prowadzi bloga z komentarzami, nie umożliwia pozostawiania opinii oraz nie przechowuje na Koncie klienta innych danych jak dane osobowe niezbędne do obsługi zamówień.
Sprzedawca nie stosuje mechanizmu plasowania Produktów na liście wyników wyszukiwania.
§2 Definicje
Dzień roboczy |
Jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. |
Formularz zamówienia |
Usługa elektroniczna, interaktywna, dostępna w Sklepie internetowym Sprzedawcy, umożliwiająca złożenie zamówienia. |
Kodeks cywilny |
Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.). |
Produkt |
Wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym będące przedmiotem Umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem. |
Regulamin |
Niniejszy Regulamin. |
Serwis/ Sklep internetowy |
Sklep internetowy dostępny pod adresem https://www.goodvibes.net.pl za pośrednictwem, którego Klient może dokonać zamówienia Produktów lub Usług. |
Sprzedawca/ Usługodawca |
Good Vibes Gabriela Żegunia, Ryszki 59/78, 41-516 Chorzów NIP: 9372510386 REGON: 527401596 |
Umowa sprzedaży |
Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. |
Usługa elektroniczna |
Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu internetowego. |
Zamówienie |
Oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu z Sprzedawcą. |
Polityka prywatności |
Dokument, w którym opisane są cele i zasady przetwarzania danych, w tym prawa osób, których dane dotyczą. |
Klient/ Usługobiorca |
Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca. |
Konsument |
Zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Kodeksu cywilnego. |
Przedsiębiorca |
Zgodnie z definicją zawartą w art.43(1) Kodeksu cywilnego. |
Przedsiębiorca na prawach konsumenta |
Osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa. |
Koszyk |
Lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie Produktów na podstawie wyboru Klienta. |
Konto klienta |
Usługa elektroniczna, oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji. |
Formularz kontaktowy |
Usługa elektroniczna, formularz w którym Użytkownicy Serwisu internetowego https://www.goodvibes.net.pl zamieszczają informacje i dane w celu realizacji przesłanego zgłoszenia. |
Produkty cyfrowe bez nośnika |
Oznaczają dane, które są wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej w określonym formacie, zawierające określone treści (w szczególności e-booki, pliki audiowizualne, aplikacje komputerowe, kursy multimedialne, pliki PDF) przeznaczone do pobrania/instalacji i odtworzenia za pomocą Urządzenia, które nie są zapisane na nośniku materialnym, udostępniane przez Sprzedawcę w Sklepie na zasadach określonych w Regulaminie. |
Urządzenie |
Oznacza urządzenie elektroniczne, za pomocą którego Klient może m.in. pobierać, utrwalać i odtwarzać pliki cyfrowe (np. komputer osobisty, laptop, tablet, smartfon, czytnik e-booków). |
Produkt wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta |
Oznacza produkt nieprefabrykowany, który wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta. |
Blog |
Usługa elektroniczna dostępna w Serwisie internetowym dla jego Usługobiorców. |
Newsletter |
Usługa elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy dotyczących Serwisu. |
§3 Usługi elektroniczne
W Serwisie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne:
Formularz zamówienia
Formularz kontaktowy
Blog
Newsletter
Usługa Formularza zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
Usługa Formularza kontaktowego polega na udostępnieniu Usługobiorcom możliwości wysyłania za pomocą formularza umieszczonego w Serwisie internetowym wiadomości do Sprzedawcy.
Usługa Bloga jest świadczona przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili bez podania przyczyny zaprzestania przeglądania Bloga poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej lub przejście na inną stronę internetową.
Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny rezygnacji z Newslettera poprzez kliknięcie w odpowiedni link w dostępny w wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera lub wysyłając wiadomość e-mail na adres 33goodvibes33@gmail.com. Usługa polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych Produktach w ofercie Sprzedawcy, aktualnej ofercie handlowej, promocjach, rabatach, szkoleniach oraz innych informacjach dotyczących funkcjonowania sklepu internetowego. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania realizacji usługi Newsletter bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Usługobiorcy.
Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez Usługobiorcę w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług i funkcjonowaniu Sklepu internetowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
Reklamację dotyczącą usług elektronicznych można złożyć:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 33goodvibes33@gmail.com
w sposób tradycyjny wysyłając pisemną reklamację na adres Usługodawcy: Good Vibes Gabriela Żegunia, Ryszki 59/78, 41-516 Chorzów
Usługi nieodpłatne są dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Usługodawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z niej, może wiązać się z pewnymi zagrożeniami np. możliwe może być pozyskanie i zmodyfikowanie danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, może nastąpić instalacja szkodliwego oprogramowania na urządzeniu i w systemie teleinformatycznym, z którego korzysta Użytkownik. Użytkownicy powinni stosować odpowiednie środki techniczne w celu minimalizacji zagrożeń.
§4 Zawarcie umowy sprzedaży
Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy sprzedaży za pośrednictwem Formularza zamówienia na stronie internetowej https://www.goodvibes.net.pl.
Zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących czynności:
dodać wybrany Produkt do Koszyka poprzez kliknięcie przycisku: „Dodaj do koszyka”
w Koszyku Klient może:
zwiększyć lub zmniejszyć ilość danego Produktu
całkowicie usunąć wybrane Produkty z Koszyka, poprzez kliknięcie przycisku „X” znajdującego się w tabeli Koszyka
zawartość Koszyka po zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby Produktów odświeżana jest automatycznie
po zaakceptowaniu zawartości Koszyka należy kliknąć przycisk „Dalej”
następnie należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez:
wpisanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia
dokonanie wyboru płatności oraz metody dostawy spośród udostępnionych przez Sklep internetowy
dane oznaczone (*) są obowiązkowe
następnie należy:
zapoznać się i zaakceptować Regulamin sklepu
potwierdzić zapoznanie się z Polityką prywatności i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby realizacji Zamówienia
potwierdzić wolę zawarcia umowy poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
Przy wyborze Przlewy24 należy wybrać formę płatności spośród dostępnych, zapoznać się i zaakceptować regulamin Przelewy24, a następnie potwierdzić Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie” lub równoważnego. Złożenie Zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
Wybór Przelewu tradycyjnego, jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
Zamówienie wysłane przez Klienta jest oświadczeniem woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą wpłynięcie Zamówienia oraz kolejną wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy, co do zawarcia z Klientem Umowy sprzedaży. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.
Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
§5 Termin realizacji zamówienia
Realizacja Zamówienia następuje:
dla Produktów fizycznych – w ciągu 7 dni, chyba że w opisie danego Produktu, w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Każdorazowo termin realizacji Zamówienia należy liczyć od dnia następnego po dniu zapłaty, tj. dnia uznania wpłaty na rachunku Sprzedawcy,
dla Produktów cyfrowych bez nośnika – w ciągu 24 godzin, chyba że w opisie danego Produktu, w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Każdorazowo termin realizacji Zamówienia należy liczyć od dnia następnego po dniu zapłaty, tj. dnia uznania wpłaty na rachunku Sprzedawcy,
dla Produktów nieprefabrykowanych – w ciągu 10 dni, chyba że w opisie danego Produktu, w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Każdorazowo termin realizacji Zamówienia należy liczyć od dnia następnego po dniu zapłaty, tj. dnia uznania wpłaty na rachunku Sprzedawcy
Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
§6 Dostawa
Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem:
firmy kurierskiej InPost,
umieszczenia Produktu w Paczkomacie,
poczty e-mail w przypadku Produktów cyfrowych bez nośnika.
Informacje o kosztach związanych z dostawą zakupionych Produktów są udostępniane w „Koszyku” przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
Dostawa Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że zawarta Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
Klient ponosi koszty powstałe na skutek braku możliwości doręczenia przesyłki z uwagi na podanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych osobowo-adresowych lub nieuzasadnionej bezpodstawnej odmowy odbioru przesyłki.
Koszty dostawy naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firmy kurierskiej i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu dostawy oraz od wybranej formy płatności. Klient w trakcie wypełniania formularza zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt dostawy podczas składania Zamówienia.
Dostawa Produktów cyfrowych bez nośnika odbywa się na adres e-mail Klienta, wskazany w złożonym Zamówieniu.
Dostawa Produktów dla Zamówień złożonych za pośrednictwem Formularza zamówień jest ograniczona do terytorium Polski oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
§7 Przesyłki
W przypadku wyboru firmy kurierskiej, jako dostawcy zamówionych Produktów:
Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę z zamówionymi Produktami w czasie i sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju oraz sprawdzić czy Produkty nie są wadliwe.
W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia przesyłki zawierającej zamówione Produkty, Klient ma prawo żądać od kuriera spisania właściwego protokołu.
Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku braku spisania właściwego protokołu przy udziale kuriera, rozpoznanie reklamacji może być utrudnione w związku, z czym zaleca się zgromadzenie dowodów potwierdzających stan przesyłki w chwili jej doręczenia. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej są udostępnione w regulaminach dostępnych na stronach internetowych firm kurierskich oraz Poczty Polskiej.
W przypadku wyboru Paczkomatu, jako formy dostawy zamówionych Produktów:
W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas odbioru zamówionych Produktów ze skrytki w Paczkomacie, Klient powinien zainicjować procedurę reklamacyjną poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej Paczkomaty InPost są udostępnione w Regulaminie świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z o.o. na stronie internetowej InPost.
Zapis ust. 1 i 2§7 Przesyłki dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta brak zgłoszenia związanych z dostawą uszkodzeń, braków ilościowych lub niekompletności towaru w terminie 2 dni od dnia dostarczenia Produktu na adres wskazany w Zamówieniu, uznaje się za równoważny z oświadczeniem Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta o odebraniu Produktu bez żadnych zastrzeżeń i powoduje utratę roszczeń w powyższym zakresie.
§8 Płatności
Sprzedawca udostępnia następujące płatności:
przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia przesłania potwierdzenia zawarcia Umowy przez Sprzedawcę (przedpłata),
przez Przelewy24. Przedpłata następuje przez zewnętrzny system płatności Przelewy24 (obsługiwany przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Pastelowa 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
W przypadku płatności za pośrednictwem Przelewy24 Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia.
Sprzedawca wystawi Klientowi paragon lub fakturę bez VAT. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy faktur elektronicznych i przesyłanie ich na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
§9 Produkt cyfrowy
Produkty cyfrowe bez nośnika zostają udostępnione Klientowi, co do zasady niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 24 godzin po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta.
Udostępnienie Produktów cyfrowych bez nośnika Klientowi następuje poprzez przesłanie linku do strony, z której Produkt cyfrowy bez nośnika może zostać pobrany. Link Sprzedawca przesyła na adres e-mail Klienta wskazany w Zamówieniu.
Warunki korzystania przez Klienta z Produktów cyfrowych regulują licencje na korzystanie z poszczególnych Produktów cyfrowych. Przekazanie Produktów cyfrowych Klientowi nie oznacza przeniesienia na jego rzecz jakichkolwiek praw własności intelektualnej, w tym w szczególności majątkowych praw autorskich lub praw pokrewnych do treści cyfrowych. Inne, niż określone w takiej licencji sposoby korzystania przez Klienta z Produktów cyfrowych (np. zwielokrotnianie, wprowadzanie do obrotu lub rozpowszechnianie) wymaga zgody właściciela praw do treści cyfrowych, za wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez prawo. Brak akceptacji warunków licencji, o której mowa powyżej może uniemożliwić odtworzenie, pobranie lub zainstalowanie treści cyfrowych.
Aby Klient mógł korzystać z podstawowych funkcjonalności Sklepu niezbędne jest posiadanie przez niego odpowiedniej infrastruktury technicznej w postaci urządzeń elektronicznych (np. komputer osobisty, laptop, tablet, smartfon, opcjonalnie drukarka) oraz oprogramowania, umożliwiających dostęp do sieci Internet oraz przeglądanie jej zasobów.
Klient powinien sprawdzić we własnym zakresie, czy Urządzenie, z którego korzysta, spełnia wymagania techniczne niezbędne do pobrania i korzystania z Produktów cyfrowych bez nośnika, a także czy posiada ono wolną pamięć umożliwiającą pobranie i korzystanie z Produktów cyfrowych bez nośnika.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do korzystania przez Klienta z Produktów cyfrowych bez nośnika, a także informacje o stosowanych zabezpieczeniach, zawarte są każdorazowo w opisie Produktów cyfrowych bez nośnika.
Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Produktu cyfrowego, Konsument ma prawo wezwać Sprzedawcę do jego dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Produktu cyfrowego niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument może odstąpić od umowy.
Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Produktu cyfrowego, jeżeli:
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu cyfrowego lub
Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu cyfrowego miał istotne znaczenia dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
Ciężar dowodu dostarczenia Produktu cyfrowego spoczywa na Sprzedawcy.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Produktu cyfrowego dostarczanego jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu cyfrowego z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Produktu cyfrowego istniał w chwili jej dostarczenia.
Jeżeli Produkt cyfrowy jest niezgodny z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do jego zgodności z umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu cyfrowego z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
Jeżeli Produkt cyfrowy jest niezgodny z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do jego zgodności z umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu cyfrowego z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
Jeżeli Produkt cyfrowy jest niezgodny z umową oraz gdy wystąpią przesłanki z art. 43n §1 Ustawy o prawach konsumenta, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
Zapisy ust. 8-14 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§10 Produkt wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta
Produkt wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta powstaje na podstawie informacji (materiałów) przekazanych przez Klienta. Przekazanie informacji, o których mowa w zdaniu poprzedzającym jest warunkiem rozpoczęcia realizacji Produktu nieprefabrykowanego.
Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji Zamówienia oraz do współpracy z Sprzedawcą w trakcie realizacji Zamówienia.
Czas realizacji Zamówienia dla Produktu nieprefabrykowanego należy liczyć od dnia następnego po dniu, w którym Sprzedawca otrzymał wszelkie niezbędne informacje (materiały), o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu.
Klient oświadcza, że materiały przekazane Sprzedawcy do realizacji Zamówienia nie naruszają praw osób trzecich, w tym praw autorskich i praw do wizerunku osób trzecich. Klient oświadcza, że jest uprawniony do ich wykorzystania w celach związanych z realizacją Zamówienia.
W przypadku wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej związanych z materiałami przekazanymi przez Klienta w celu realizacji Zamówienia, odpowiedzialność za wszelkie skutki takich roszczeń ponosi wyłącznie Klient, który dostarczył te materiały. Klient zobowiązuje się do naprawienia szkody oraz zwolnienia Sprzedawcę z odpowiedzialności za wszelkie roszczenia, straty, koszty, wydatki, w tym koszty postępowań sądowych, wynikłe z takiego naruszenia.
Przekazując materiały Sprzedawcy, Klient udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z tych materiałów w celu realizacji zamówienia, przechowywania w systemie informatycznym Sprzedawcy oraz w celach archiwalnych i ewentualnej obrony przed roszczeniami osób trzecich. Licencja ta obejmuje również możliwość wykorzystywania materiałów w celach dochodzenia roszczeń przez Sprzedawcę.
Sprzedawca zobowiązuje się do staranności przy realizacji Zamówienia oraz do informowania Klienta na bieżąco o stanie realizacji Zamówienia.
Zmiany w Zamówieniach Produktów nieprefabrykowanych są rozpatrywane indywidualnie, w zależności od etapu realizacji Zamówienia. Klient zostanie poinformowany o możliwościach dokonania zmian.
W trakcie realizacji Zamówienia Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zadawania Klientowi dodatkowych pytań, które są niezbędne do prawidłowego wykonania Zamówienia. Pytania będą wysyłane na adres e-mail Klienta, wskazany w Zamówieniu. Klient zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na te pytania w terminie 24 godzin od ich otrzymania. W przypadku niewywiązania się z tego obowiązku, Sprzedawca niezwłocznie prześle przypomnienie, które będzie ważne przez kolejne 24 godziny. W przypadku dalszego braku odpowiedzi, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia do momentu otrzymania odpowiednich informacji.
Sprzedawca przesyła Klientowi do akceptacji projekt Produktu nieprefabrykowanego. Po przygotowaniu produktu, Klient otrzyma przesyłkę drogą elektroniczną (mailową) w celu jej akceptacji. Klient ma prawo do zgłoszenia ewentualnych zmian lub sugestii dotyczących zamówienia w terminie 48 godzin od otrzymania przesyłki z projektem. W przypadku zgłoszenia zmian po upływie 48 godzin od przesłania projektu lub w przypadku zgłoszenia istotnych zmian, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty, której wysokość ustalana będzie indywidualnie w zależności od zakresu wprowadzonych zmian.
Wszelkie zmiany w projekcie Produktu nieprefabrykowanego Sprzedawca wprowadza w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia ich przez Klienta i ponownie przesyła do Klienta projekt do akceptacji.
§11 Reklamacje
Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.
Sprzedawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność Produktu z Umową.
W przypadku niezgodności Produktu z zawartą umową, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Reklamację można złożyć na adres Sprzedawcy:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 33goodvibes33@gmail.com
w sposób tradycyjny wysyłając pisemną reklamację na adres Sprzedawcy: Good Vibes Gabriela Żegunia, Ryszki 59/78, 41-516 Chorzów
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis niezgodności z umową, datę zauważenia niezgodności, dowód zakupu, sposób udzielenia odpowiedzi, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Produktu wraz z pismem reklamacyjnym należy odesłać Produkt, podlegający reklamacji. Jeżeli podane dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o podjętej decyzji w sposób wskazany przez Klienta w piśmie reklamacyjnym.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
W przypadku Umowy sprzedaży z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z umową.
Konsument, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, może:
żądać naprawy lub wymiany
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust.2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust.4-6 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub wymiany;
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową jest istotny.
Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Zapisy ust. 1-13 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.
§12 Odstąpienie od umowy
Zgodnie z art 27. ust. 1 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie Produktu.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi, Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub wskazanej przez nich osobie innej niż przewoźnik.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 1 ust 2. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta na podany przez nich adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Skutki odstąpienia od Umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do Umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
Odstąpienie od umowy – dane do wysyłki:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 33goodvibes33@gmail.com
w sposób tradycyjny wysyłając oświadczenie na adres Sprzedawcy: Good Vibes Gabriela Żegunia, Ryszki 59/78, 41-516 Chorzów
§13 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta:
komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu
dostęp do aktywnej poczty elektronicznej, odpowiednio skonfigurowanej do odbioru wiadomości pocztowych od Sprzedawcy
przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge)
włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies oraz obsługa JavaScript
oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF
Odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona, jeśli Klient nie dostosował się do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania ze Sklepu internetowego oraz Produktów.
§14 Polityka prywatności
Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności.
§15 Pozasądowe i sądowe sposoby rozpatrywania sporów
Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów:
Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, po przez złożenie wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Wniosek należy złożyć po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Sprzedawca nie wyraża zgody na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego.
Sądowe sposoby rozpatrywania sporów:
Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: 33goodvibes33@gmail.com.
§16 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maja zastosowanie przepisy:
Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002.144.1204 ze zm.);
Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014 poz.827);
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte w Serwisie internetowym https://www.goodvibes.net.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi.
Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie Serwisu internetowego https://www.goodvibes.net.pl są chronione prawem autorskim oraz stanowią własność Sprzedawcy. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody Sprzedawcy. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie Serwisu internetowego https://www.goodvibes.net.pl użyte są w celach informacyjnych.
Klienci są zobowiązani do korzystania ze strony Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowym oraz postanowieniami Regulaminu. W ramach korzystania z Serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Serwisie internetowym https://www.goodvibes.net.pl na podstronie Regulamin. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 38 listopada 2024 r.
|